Pysyviä muutoksia ja liikunnan iloa

Yritysliikunta

Paranna työntekijöidenne kokonaisvaltaista hyvinvointia ja vähennä sairauspoissaoloja

Vähennä sairaspoissaoloja

Moni yritys kamppailee työntekijöidensä terveyden ja tuottavuuden kanssa. On väsymystä töissä, ei jakseta tehdä töitä tehokkaasti, koska arki ei ole laadukasta, kroppa oireilee istumisesta ja näin ollen työtulos voi jäädä huonommaksi ja poissaoloja voi tulla usein.

Personal Trainer Kati Lytsy tarjoaa yrityksille monipuolisia liikunta- ja hyvinvointi palveluja, joiden avulla saadaan arkea aktiivisemmaksi, sairastelukierteet vähenemään, vireystila ja palautuminen paremmaksi sekä työntekijöiden tuottavuus tehokkaammaksi.

 

Vähennä istumatyöstä aiheutuvia kipuja

Suurin osa valveillaoloajasta vietetään paikallaan, pääasiassa istuen. Istumisella on yhteys monien pitkäaikaissairauksein ilmaantumiseen. Monella työntekijällä on niska- ja alaselkäkipuja, joilla on todennäköisesti yhteys pitkäkestoiseen istumiseen. Epäergonomiset työasennot ja vapaa-ajalla älylaitteiden selailu ja passiivisuus saa ryhdin lysähtämään ja vapaa-ajalla ei ole tarvittavia työkaluja ryhdin parantamiseksi.

Personal trainer Kati Lytsy tuo ryhdin ja hyvinvoinnin  yrityksesi arkeen liikuttamalla sinua yrityksesi tiloissa tai sen lähiympäristössä.

Kivuttomampaa arkea ja parempaa ryhtiä workshopilla

Tarvitseeko työporukka heti kivunlievitystä? Ryhtiä runkoon workshopilla käymme teoriassa läpi, mihin kaikkeen hyvä ryhti vaikuttaa ja miksi siihen on tärkeä panostaa. Käymme läpi myös toimintakykyä, jonka jälkeen siirrymme käytännön harjoituksiin, jossa keskitymme vahvistamaan istumatyössä kuormittuvia lihaksia ja parantamaan työkykyä. Liikkeet ovat helppoja tehdä työpaikalla tai omassa arjessakin.  

Lisätietoja workshopista

Taukojumppa vähentämään istumisesta aiheutuvaa kuormitusta

Istuessa isot lihasryhmät ovat passiivisena. Istuminen vaikuttaa monin tavoin aineenvaihduntaan, ja se taas näkyy vyötäröllä, kun lihakset eivät polta rasvaa. Istuminen myös vaikuttaa negatiivisesti tuki- ja liikuntaelimistön rakenteisiin, jolloin voi tulla erilaisia niska- hartiaseudun kipuja, alaselän kipuja yms.

Työnantaja voi kannustaa henkilöstön aktiivisuutta ja hyvinvointia tarjoamalla taukojumppaa. Ajatukset lähtee paremmin liikkeelle ja veri kiertämään, kun tauotetaan istumista. Ohjattu taukojumppa kannustaa työntekijöitä tekemään sitä myös omalla ajalla, koska tauottaminen ei ole vaikeaa! Lisäksi taukojumppa yhdessä lisää sosiaalista hyvinvointia.

 Ohjatut taukojumpat etänä tai tiloissanne

  • Teemat toiveiden mukaisesti – palautuminen ja rentoutuminen, liikkuvuuden parantaminen, lihasten aktivointi ja vahvistus
  • Aikataulut yrityksen päivän mukaisesti
  • Ohjeistus pdf:nä

 

Video Poster Image
Lisätietoja taukojumpasta tästä
Placeholder Image

Panosta tyky-toimintaan!

Panosta tykytoimintaan

Tukemalla ja aktivoimalla työntekijöidensä työkykyä ja hyvinvointia yritys sijoittaa omaan tulevaisuuteensa.

Tässä esimerkkejä Personal Trainer Kati Lytsyn tarjoamista palveluista, joka on toteutettavissa yhteistyössä Personal Trainerin kanssa:

  • Yritysvalmennukset ja ryhmäliikunta
  • TYHY-päivät
  • Luennot ja workshopit
  • Taukojumppa alk. 65€

Kaikki palvelut ovat räätälöitävissä oman yrityksen tarpeiden ja toiveiden mukaisesti – niin yksittäisille työntekijöille kuin työporukoillekin. Kysy lisää ja pyydä tarjous!

Pyydä tarjous!
Placeholder Image

Luennot

Alk. 390€

  • Istumisen tauotus – taukojumpalla tehoja työntekoon
  • Ryhtiä lisää ja kivuista eroon! – Kuinka vähentää istumisesta aiheutuvia kipuja ja saada samalla ryhtiä paremmaksi?
  • Palautuminen – miten palautua töistä ja arjesta?
  • Liikunta hyvinvoinnin edistämisessä 
  • Kivut kuriin ja kehonhuolto kunniaan- vinkkejä esim. alaselkäkipuihin ja millä liikkeillä saat parempaa vointia 
  • Kuntosaliharjoittelu hyödyt toimistotyöntekijän kannalta – luentoa sekä toiminnallista tekemistä
  • Ravitsemus – tiedosta käytäntöön, miksei terveellisempien valintojen tekeminen onnistu, vaikka tietoa on?
  • Uni ja lepo – Unta laadukkaammaksi ja vireystila nousuun!
  • Psyykkinen puoli pysyvässä elämäntapamuutoksessa – Miten tehdä onnistunut ja pysyvä muutos
  • Rasvanpoltto – miten polttaa rasvaa tehokkaasti ja saavuttaa halutut tulokset?
  • Stressi – stressinhallinta töissä ja vapaa-ajalla
  • Asennetta asiakaspalveluun! – Miten saada parannettua yrityksen asiakaspalvelua ja vähennettyä seisomisesta/istumisesta aiheutuvaa kuormitusta 

 

Luennon pystyy myös yhdistämään myös workshoppiin! Workshopilla pääsemme paremmin käytäntöön, mitkä liikkeet auttavat mm. selkäkipuihin? Miten ryhtiä saisi paremmaksi työpaikalla? Vai kaipaisiko työntekijät apuja kuntosalin aloittamisessa? 

Pyydä tarjous!
Placeholder Image

Valmennukset ja taukojumppa

Kohti pysyviä muutoksia – valmennus 6kk-8kk

Alk. 110€ /kk

Valmennus sopii hyvin antamaan motivaatiota hyvinvoinnin edistämiseen, muutoksen aloittamiseen ja aktiivisemman arjen aloittamiseen ja pitämiseen elämässä.

 

  • Hyvinvointikysely ja alkutestit
  • Laadukkaat personal trainer tapaamiset salilla/sisällä/ulkona
  • Puolivälimittaukset
  • Loppumittaukset

Elämäntapamuutos – valmennus

Tavoitteena löytää tasapaino hyvinvoinnin eri osa-alueiden välille ja löytää omat motivaatiotekijät kohti muutosta. Vievätkö päivittäiset tekosi sinua kohti sinulle tärkeitä asioita vai poispäin niistä?

 

  • Kokonaiskesto 12-36 kk
  • Alkutestit, hyvinvointikysely, tavoitteen asettelu ja arvojen kirkastaminen
  • Ravitsemusvalmennusta pysyviin muutoksiin, mahdollisuus käydä esimerkiksi kaupassa asiakkaan kanssa
  • Puolivälimittaukset
  • Valmennus- ja sparraustapaamiset
  • Luennot
  • Psyykkinen valmennus tukemaan pysyviä muutoksia
Ryhmävalmennukset 
 
Ryhmäkohtainen hinta räätälöidään ryhmän koon ja tavoitteiden mukaan.
Pyydä tarjous!

Workshopit

Hengittäen hyvinvointia ja rentoutumista

Nykypäivänä meillä on yhä enemmän stressiä ja hengitys on hyvin pinnallista, joka aiheuttaa elimistölle lisää stressiä. Kun alamme hengittämään syvemmin, mielemme je kehomme voi paremmin ja myös unen laatumme paranee.  

 Workshop alkaa teoria-osuudella, jonka jälkeen jatkamme käytännön harjoituksiin. Sis. materiaalit.

Ryhtiä runkoon!

Yhä useammalla on alaselkä ja niska-hartiaseudun kipuja liiallisen istumisen vuoksi. Wrokshopilla käymme läpi ryhtiin vaikuttavia asioita ja miten työpäivän aikana itse pystyy kohentamaan omaa hyvinvointia ja toimintakykyä.

Workshopilla käydään läpi  teoriaa ja käytäntöä, kuinka parantaa ryhtiä ja vähentää istumisesta aiheutuvia kipuja. Sis. materiaalit.

 

Liikunta osaksi arkea

Miten saada liikettä lisää työpäivän aikana? Millaista liikuntaa olisi hyvä harrastaa ja kuinka paljon? Miten lähteä liikkeelle?

Workshopilla sekä teoriaa että käytäntöä. Liikunta osuus mahdollisuus toteuttaa esimerkiksi yritksen tiloissa esimerkiksi kuntosalilla tai luonnossa kävelylenkin tai treenin muodossa. Sis. materiaalit esim. taukojumpan tai saliohjelman. 

Ryhtiä runkoon workshop

Ryhmäliikunta 

Liikunnan ei tarvitse olla tylsää ja puuduttavaa! Tarjoan yrityksiin hauskaa ja hikistä ryhmäliikuntaa työpäivän lomaan tai sen jälkeen. Tunti voi sisältää esimerkiksi lihaskuntoa välineillä tai ilman, liikkuvuutta tai kehonhuoltoa, tanssia lattareista twerkkaukseen, kuntosalitreeniä, nyrkkeilyä tai vaikka vesijumppaa. 

Vahvista ja venytä- tunti on kehitetty erityisesti yrityksille, jossa on paljon päätetyöskentelyä ja istumista. Tunnilla keskitytään vahvistamaan istumisesta passivoituneita lihaksia ja myös avaamaan kireitä paikkoja. 

 

Lataa tästä ilmainen opas hyvään ryhtiin!

Hyvä ryhti on tärkeää kipujen annaltaehkäisyssä. Monella tulee päivän aikana istumista paljon, joten on tärkeää, että ryhti on kunnossa! Liity samalla postituslistalle, jossa saat mm. videovinkkejä ja taukojumppaohejita!

Powered by Kajabi