Personal Trainer Kati Lytsy


 Tavoitteet todeksi!

Onko tavoitteesi saada liikunta osaksi arkea? Päästä eroon istumatyön aiheuttamista kivuista ja kolotuksista, pudottaa painoa tai muokata kroppaa urheilullisemmaksi? Valmennuspalveluiden avulla onnistut! Valmennuksissa parannat sekä fyysistä että myös henkistä hyvinvointiasi ja terveyttäsi!

Ajankohtaista

Heinäkuun ohjatut salireenit ovat täällä!

Ohjatut treenit aloittelijoille & edistyneemmille treenaajille

Oletko aloittamassa saliharrastusta, mutta et tiedä mitä sinun kannattaisi tehdä? Tai salille meno ahdistaa, ehkä jopa pelottaakin? 

Elokuussa sinulla on mahdollista selättää salipelko ja saada taas liikunnallisemmasta elämäntavasta kiinni! :) Ohjatuissa salitreeneissä käymme läpi kuntosalilla perusjuttuja ja teemme hyvän, tehokkaan treenin yhdessä! Ryhmän koko max 5! Tärkeää, että jokainen saa myös opastusta. 

Ajankohdat:

 Maanantaina 2.8 & 9.8 klo 17.00-18.30 

Torstaina klo 5.8 & 12.8 klo 17.00-18.30 

Edistyneemmät treenaajat

Onko sinulla jo kokemusta salitreenistä, mutta haluat lisää ideoita treenaamiseen tai kehityksesi on pysähtynyt? Et saa enää tuloksia? Tai salitreeniin on tullut pidempi tauko ja haluat taas päästä raudan makuun! Silloin tämä treeni on sinulle! Voit valita yhden tai useamman ja hypätä mukaan! 

 Maanantaina 2.8 &9.8 klo 18.30-20.00 

Torstaina 5.8 & 12.8 klo 18.30-20.00 

Lue lisää & ilmoittaudu mukaan! 

www.katilytsy.fi/ajankohtaista

 

Kamppailetko elämäntapamuutoksesi kanssa? 

N. 10 vuotta sitten en voinut hyvin omassa kropassani, enkä myöskään mielessäni ja kokeilin myös kaikkea mahdollista, treenasin hulluna, pompin joka päivä vaa'alla, jätin herkut, jätin hiilarit, juoksin aamulenkillä joka päivä, ja tuntui että pahaolo ja väsymys vain lisääntyivät. Olo oli kaikkea muuta kuin hyvinvoiva. Kuitenkin halusi nopeasti muutoksia, kaikki tänne nyt ja heti! 

 Kuinka monesti sitä ajattelikaan, että "sinne meni yksi keksi, kaikki on pilalla!" Mutta voin kertoa, että se ei todellakaan mene pilalle. Ihmisten muutokset tyssäävät yleensä liialliseen itsekritiikkiin. Kaikki tai ei mitään. Joko syön huonosti tai täydellisesti. Joko treenaan hulluna tai en yhtään. Näiden ääripäiden väliin mahtuu PALJON erilaisia vaihtoehtoja ja yleensö ehdottomuus vain vie omaa hyvinvointia kauemmas esim. " en saa tällä viikolla treenattua 3krt, sama olla treenaamatta ollenkaan." Ja näin ollen viikko loistaa liikkumattomuudellaan. 


Muutoksen tekeminen ei ole aina mukavaa ja helppoa, ja se vaatii myös sitoutumista ja negatiivisten tunteiden ("väsyttää, ei jaksaisi lähteä treenaamaan työpäivän jälkeen") hyväksyntää. Emme pääse kiinni uuteen elämäntapaan vanhoilla tavoilla, vaan meidän on päivitettävä sekä rutiinejamme, mutta myös idetiteettiämme. Ja myös rehellisyyttä itseämme kohtaan.Itselle toimivat ihan perusjutut. Tärkeimmät olivat uneen panostaminen sekä alkoholin vähentäminen (3krt vko/nykyään silloin tällöin). Nämä auttoivat niin monessa asiassa (säännöllinen elämänrytmi, järkevä tasapainoinen ravinto, kehittävä treeni, vireystaso jne) etten olisi päässyt eteenpäin ilman näihin panostamista. Univaje yhdistettynä alkoholiin ei ole siis combo jota suosittelen elämäntapamuutoksessa. Univajeen aikana ruokahalumme on ihan erilainen. 

 Moni myös ajattelee, että herkuttomuus takaa tulokset, mutta valitettavasti sekään ei sitä takaa. Tottakai energiavaje on tärkeää, jos haluaa painoaan pudottaa, mutta herkuttomuus ei välttämättä ole ratkaisu kaikkeen, vaan kokonaisuus ratkaisee. Millaisia valintoja teet päivittäin, säännöllisesti? Nopea muutos on helpompi kuin pysyvä. Itsekin olen nähnyt lähipiirissäni monenlaisia kokeiluja, jotka eivät ole olleet pysyviä. Oikotietä ei ole, vaan jokaisen on itse raivattava kalenterista tilaa omalle muutokselleen ja sitouduttava itseensä ja omaan hyvinvointiinsa. Valmiit ohjeet eivät takaa tuloksia, vaan on itse tehtävä se työ ja käydä läpi konkreettisesti, mitkä asiat omassa arjessa ovat tekijöitä, jotka vauhdittavat muutosta ja mitkä taas vaikeuttavat sitä. Ja myös mitkä asiat muuttuvat, jos ja kun pääsee tavoitteeseen. Onko tavoite oma, vai jostain muualta otettu? Jos tavoite ei innosta itseä tai ole itselleen tärkeä, ei sitä kohti lähde tekemään töitä. Vaikka muutoksen tekeminen ei ole aina helppoa, se todellakin kannattaa, kun vaakakupissa on itsensä näköinen hyvinvoiva arki missä kaikki on mahdollista! :) 


Tällä hetkellä minulla on kesäksi yksi vapaa ilta-aika pt valmennuksiin, sekä aamulle/ päiväajalle. Etävalmennukseen vapautui myös 2 paikkaa! Joten jos haluat aloittaa muutoksen nyt, eikä "sitten kun" varaa aika veloituksettomaan konsultaatioon ja katsotaan miten voin auttaa sinua :) 

Varaa aika alla olevasta linkistä! 


Yksilöllistä valmennusta 

Yksilöllinen lähestymistapa

Alkuhaastattelun jälkeen teetän liikkuvuuskartoituksen, jonka avulla näen millainen ohjelma sopii juuri sinulle! Valmentajana minulle on tärkeää, että muutos tukee myös motivaatiota ja on pysyvää, siksi on tärkeää, että asiakas on mukana suunnittelemassa liikuntaohjelmaa. Kuinka monta kertaa on realistista arjessasi? Haluatko tehdä osan treeneistä kotona kuntosalin lisäksi? Uimahallilla? Lenkkipolulla? 

Sinun hyvinvointisi prioriteettina!

Kanssani treenit ovat turvallisia, kehittäviä,  hauskoja ja monipuolisia. Et joudu itse pähkäilemään, miksi tätä tehdään vaan perustelen sinulle miksi tämä liike sopii juuri sinulle, ja miksi temme tietyn määrän toistoja salilla.  Huomioin myös tavoitteesi liikuntaohjelmassa ja siksi ei ole ihan sama mitä salilla lähtee tekemään. 

Monella voi olla liikuntaa kohtaan ennakkoluuloja tai ikäviä kokemuksia, ja siksi minulle on äärimmäisen tärkeää, että jokainen saa lähtötasolleen sopivia harjoitteita ja myös onnistumisen elämyksiä! Liian vaativat tai liian helpot ohjelmat vain laskevat motivaatiota, joten huomioin myös nämä ohjelmia tehdessä. Matkasta tulee kaikkea muuta kuin tylsä!

Onlinevaraus

Pohditko, olisiko valmennus tai pienryhmä sinulle sopiva vaihtoehto? 

Varaa paikkasi veloituksettomaan motivaatiotapaamiseen, jossa kartoitamme tämän hetkisen tilanteesi ja käymme läpi, millä suunnitelmalla pääsisit kohti unelmiasi. 

Jos et pääse paikalle, muista ilmoittaa siitä minulle mahdollisimman pian! 

Ota yhteyttä! 

Jäikö kysyttävää? Täytä alla oleva lomake niin otan sinuun pian yhteyttä!